marți, 23 august 2011

Vedeta nimfomana la 73 de ani!WOW

Jane Fonda: «La 71 de ani, faci cel mai bun sex!»Jane Fonda, în vârstă de 73 de ani, a spus că a avut cele mai bune partide de sex acum doi ani atunci când urma un tratament cu testosteron.
"Iată ceva ce nu am mai spus nimănui până acum: am descoperit testosteronul în urmă cu trei ani, lucru care mi-a oferit o viaţă sexuală excepţională: este cea mai bună soluţie, de la o vârstă încolo.

Vrei să fii activ în pat, dar libido-ul nu te mai ajută? Folosiţi testosteron: vine sub formă de pastile, gel sau plasturi", a declarat actriţa într-un interviu.

Ea a adăugat: "Eu de puţin timp m-am oprit pentru că mi-a provocat acnee. Una e să îţi faci operaţii estetice şi alta să ai faţa plină de coşuri ca o adolescentă. Deja e prea mult".

Un comentariu: